jump to navigation

2008 Meslek Liselerine e-Kayıt Sonuçları Belli Oldu Eylül 2, 2008

Posted by splitmerge in Konu Dışı.
Tags:
trackback

http://egitek.meb.gov.tr/Sinavlar/index_oks.asp tıklayınız .Sağ tarafta Sınav Sonuç Bilgileri diye bir yazı göreceksiniz. Onun altındaki yazılardan Meslek Liselerine e-Kayıt Sonuçları’nı bulup tıklayınız …

Sınavsız öğrenci alan meslek liselerine kayıt yaptırmak isteyen öğrenciler 1-29 Ağustos 2008 tarihleri arasında başvuru yaparak en fazla 10 meslek lisesi tercihi yapmışlardır. Meslek liselerine yerleştirme işlemleri ,ilköğretim diploma notuna, eşitlik durumunda da yaşı küçük olana öncelik vermek suretiyle yapılmıştır.
Kayıt hakkı kazanan öğrenciler 4-12 Eylül 2008 tarihleri arasında kazandıkları okul müdürlüklerine başvurarak kesin kayıt yaptıracaklardır.

e-Okul.Biz | Eğitim , Öğretmen , Ödev, Ders

Yorumlar»

1. melek - Eylül 3, 2008

kazanamayanlar neyapacak

2. fadime - Eylül 3, 2008

azınıza sızın emııııı bı bulamadık su sonucu

3. tufan - Eylül 3, 2008

ne zaman belli olacak bu gün dediniz çıkmıyor.yapacaksanınız düzgün yapın….

4. dilara - Eylül 3, 2008

yaşasın kazandım

5. mustafa - Eylül 3, 2008

çoçuklar meb den mesleki tercih sonuclarına girin t.c numaranızı yazın geriler

6. mustafa - Eylül 3, 2008

kazanamayanlar şapa oturcak

7. mustafa - Eylül 3, 2008

fadime üzülme bulursun

8. melike - Eylül 3, 2008

bncede bu gn dedniz çıkmıyo bi işimsde rast gtse weya siz dsgn yapsanıs

9. kader - Eylül 3, 2008

of yha ayen size katılıyom nerden nsl bulcaz sölemiylar of yha ne yapcam şimdi ben bugün belli olcak dediler hiç bişi yazmıyo internette yha of

10. melis - Eylül 3, 2008

ya ben okulu kazandım kazanmasınada çok uzak ya

11. özlem - Eylül 3, 2008

neden belli olmuyo bu sonuçlar bi türlü bulamadım nerde hani çıkmıyo

12. adsz - Eylül 3, 2008

ya ufffffffff yeterrr açıklansın bakalım neolcksa olsun bu ne ya

13. Kskleee Lampard - Eylül 3, 2008

hey dostum nie bu açılmıor lanet olası sey birisi su söylermı..bytullah_ksk@hotmail.com eklerseniz söylerseniz sevinirim sogollun

14. elif - Eylül 3, 2008

ben biliorum nerden çıkıcanı e-okul yazın 2. ye tıklayın sağ tarafta 2008 kayıt sonuçları yazıo oraya tıklayınca çıkıo tc. ni yaz

15. elif - Eylül 3, 2008

ben biliorum nerden çıkıcanı e-okul yazın 2. ye tıklayın sağ tarafta 2008 kayıt sonuçları yazıo oraya tıklayınca çıkıo tc. ni yaz bide melek aknil bilgisayara gidicem

16. sevcan - Eylül 4, 2008

oh be kazanmışım biraz uzak bi lise ama olsun servis tutarızz😀

17. gülsüm - Eylül 4, 2008

ya bi bulamadık gitti şu sonuçları allah kahretsin lütfen nerden bulucamızı söylermisiniz acaba …. ayın 3 de yayınlancak dediler halan yayınlanmadı veya biz bulamaıyoruz lütfen yerini söylermisiz

18. splitmerge - Eylül 4, 2008

http://egitek.meb.gov.tr/Sinavlar/index_oks.asp tıklayınız .Sağ tarafta Sınav Sonuç Bilgileri diye bir yazı göreceksiniz. Onun altındaki yazılardan Meslek Liselerine e-Kayıt Sonuçları’nı bulup tıklayınız

diye yazdım okuyamıyor musunuz ?

19. kskli - Eylül 8, 2008

bu kayıt sonuçları nerde arkadaş

20. kskli - Eylül 8, 2008

bu kayıt sonuçları nerde bilen varmı

21. melek - Eylül 21, 2008

öss ek kontej beli olmuş fakat kitap kılavusu ne zaman verilecek.melek_akarsoy_@hotmail.com

22. m - Eylül 21, 2008

öss ek kontej beli oldu ama bir türlü ek kontej kitap ne zaman beli olcak.

23. kübra - Eylül 22, 2008

çok mutluyum gittiğim lisede çok güzell eğer derslerimde başarılı olursam koleje gitmeyi düşünüyorum ya da anadolu lisesine ama daha belli değil benim için her okul güzel ama bu okul hayli hayli güzel…..

24. kübra - Eylül 22, 2008

gittiğim okulu çok ama çok seviyorummmm…….derslerde çok iii gidiyoo şimdiden böyle olursa anadoluya gitmek istiyorum ve çok arkadaşlarımı çok seviyorum çok iiii kızlar ve iiiiler

25. kübra - Eylül 22, 2008

benimde uzak bii lisee o kadar uzak değil ama biz servis tuttuk onla gidip geliyorum ama okulumu çok seviyorum

26. kübra - Eylül 22, 2008

ben dee lise kazandım açıkta kalmadım çok mutluyumm

27. cansu - Mayıs 30, 2009

ben şanslıydım istedigim okul çıktı yani ( melek aknil ) 😀 .çok mutluyum

28. emre - Eylül 4, 2009

ben bulamadın hala yardım ederseniz sewinirim

29. emre - Eylül 4, 2009

ben hala bulamadım yardım ederseniz sewinirim

30. yasmin - Eylül 4, 2009

ya bu sonuçları nereden öğreniyoruz bulamadım gitti yabilen varsa söylesin yada msnme göndersin hadise_130@hotmail.com cevaplarınızı bekliyorum


Bir Cevap Yazın

