jump to navigation

2008 OKS 2. Yerleştirme Taban ve Tavan Puanları Ağustos 15, 2008

Posted by splitmerge in Konu Dışı.
Tags: ,
trackback

2008 OKS II. Yerleştirme Sonuçlarına Göre Okulların Tavan Taban Puan Listeleri

Eğitim, Ödev, Ders, Öğretmen, e-Okul

Yorumlar»

1. emre - Ağustos 25, 2008

laaaaaaaaaan

hilal - Ağustos 23, 2009

koptum ya

2. fatma - Ağustos 26, 2008

bu ne yaaa hiç bişeye girilmio dalga mı geçiyorsunuz bizimle kardesim

3. splitmerge - Ağustos 27, 2008

Tıklama diye bir şey var biliyor musun fatma.

4. elis - Ağustos 30, 2008

uf bu ne ya hiç inmemiş puanalr kaldın anadolu kız meslek lisesine yahu🙂

5. Tuba - Ağustos 31, 2008

3. tercihte anadolu kazanan var m1

6. mami - Ağustos 31, 2008

çakkallar bizi mi kandırıyosunuz salaklar karşınızda enayimi var bu nasıl iş salaklar

7. ERHAN - Eylül 1, 2008

ben erhan tuba senin soruna cevap veriyorum kardeşim 3.tercihte sarıca neşet yalçın anadolu lisesini kazandı

8. berke - Eylül 2, 2008

biri bana 2.yerleştirme sonuçlarını söylesin laaan

9. berke - Eylül 2, 2008

heyyyyyyyyyyy

10. berke - Eylül 2, 2008

bilen söylesin laaaaaaan

11. damla - Eylül 2, 2008

ya bune hiç birşye girilmiyo dalgamı geçiyonuz tavan ve taban puanlar diyonuz yok bu arada berkeinsan gibi yazsana

12. splitmerge - Eylül 3, 2008

bir şey bilmiyorsun ki bir de kızıyorsun.
2008 OKS II. Yerleştirme Sonuçlarına Göre Okulların Tavan Taban Puan Listeleri
yazan yere tıklasana !

13. berke - Eylül 5, 2008

sus lan girilmio

14. sena - Eylül 7, 2008

berkeye katıliommmm

15. ciyciy - Eylül 20, 2008

abi 416 puan aldık saglık meslege girebildik😀

16. hakan çiçek - Kasım 8, 2008

puanlar çok yüksek ama çalışırsak bunuda başarırız

17. gözde - Kasım 11, 2008

adam gibi bişey koyunnnnnnnnnnnnnnnnnn!

18. ouzhan - Kasım 16, 2008

buna a.q dalgami gecionuz girilmio hiç 1 seye

19. ladin_493@hotmail.com - Şubat 24, 2009

hey kızlar ladin_493@hotmail.coma girin msn ekleyin

20. ladin_493@hotmail.com - Şubat 24, 2009

hey kızlar msnme girin ve benle konuşun

21. hasan - Mart 14, 2009

düngün komuşun olum.ben düzgün konuştum fen lisesine girdim.

22. CoqLık - Mart 16, 2009

BEyle ben 7 . sınıfta 375 yaptım bu yıl 400 gecersem andoludayım gecemssem xxS

23. nazlı - Mayıs 17, 2009

hiçbi şe bulunmuyo yaaaaaaaa

24. adsız - Haziran 4, 2009

gayet güzel olmuş inşaallah bu yıl biraz daha puanlar düşer sbs de çok zor olmaz

25. bsk - Haziran 7, 2009

yuh artık nasıul girilmiyo beceriksiz msnz kardeşim
tıkla gir işte böh yani

26. begüm - Haziran 15, 2009

ben silifke anadolu lisesine girmek istiyorummmmmmmmmmmmmm ama giremiyorum yaaaaaaaaaaaaa

begüm - Haziran 15, 2009

salaksan giremezsin tabi

27. Tuğçe - Temmuz 12, 2009

ya arkadaşlar ben bu sene sbs denilen sınava girdim ama puanlar düşücek diyolar ben nasıl bı tercih yapabılırım aldığım puan 390 yüzledilik dilimim cok kötü ama 18.29. Geçen sene 2. tercihlerde puanlar ne kadar indi bilen varsa söylesin lütfen !… =)

28. enes.karakaya@hotmail.com - Temmuz 13, 2009

YERLEŞTİRME PUANIM 434 NEREYE GİRERİM BİLEN VAR MI?

29. ayşen - Temmuz 13, 2009

hepiniz salaksınız ohh ben giriyorum kabataş anadolu lisesine salaklar yaa hemde hiç çalışmadım ohh

30. Gizem - Temmuz 14, 2009

Artk puanaa qöre bakmıolar tuğçe,Genel Basarı Sırasına bakıolar çnkü sbs’nin puanları yok ve bu puanları biz belırlicez.Bnm puanmla istedqim yerler tutuo ama genel basarı sırasına göre hiçbiyere qiremiorum.Meb bizi batırdınnn !!!!

31. oğuzhan - Temmuz 15, 2009

ben biliyorum ne kadar indi çünkü elimde kağıt var bende sbs ye katıldım bende 392 aldım msn bu daha net konuşuruz:
oguzhan2195@hotmail.com

tuqchenurr .. - Temmuz 30, 2009

oğuzhan ne kadar indi söle ya!!😛

32. gizem - Temmuz 15, 2009

oooof ne bu yaaaaaa

33. sorum varr - Temmuz 28, 2009

yooo gırılıo süper saolun

34. sorum varr - Temmuz 28, 2009

amadem puanla olmuo neden puan alıyoruzz aa saçmalık buu bence
!!!!!!!1:@

35. tuqchenurr .. - Temmuz 30, 2009

merhabaa arkadaşlar bn tuqce ya 470.300 lü bi puanım var dzce fen lisesi bu yıl 1.yerleştirmede 470.800 lü almış sizce 2.yerleştirmede tutturur muyumm ??

36. ceren - Ağustos 5, 2009

bende sbs ye girdim 453 ama aldım ama mutsuzum ya off.


Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: