jump to navigation

Bu site bilgisayarınıza zarar verebilir uyarısı – ve ÇÖZÜM Ağustos 10, 2008

Posted by splitmerge in PC | Soru - Cevap.
Tags:
trackback

Soru: Google’da indexlerimi kontrol ederken indexlerimde şu ibareyi gördüm. Bu site bilgisayarınıza zarar verebilir” Birden google’dan gelen hitimde düştü. Hatta yok denecek kadar azaldı. Nasıl çözerim acil yardım ???

Cevap: Sitenizde muhtemelen iframe – java tarzı trojan vardır. Öncelikle bunları temizleyeceksiniz. Sonra yazının kalkması için google’a bu adresten sitemi tekrar indexle emrini vereceksiniz. Trojanı temizleme işini şöyle anlatayım. Öncelikle vbulletin scripti falan (forum) kullanıyorsanız temalara bakınız. iframe kodu diye aratabilirsin. Sonra ftp’deki sitenizin dosyalarını indirin. Dreamweaver’ın NEW SİTE özelliği ile tüm dosyaları Dreamweaver’a aktarın. New Site’deki tüm dosyaları seçin. CTRL+F yaparak <iframe> gibi zararlı içerik kelimeleri için arama yapın ve bulduğunuzu silin temizleyin … Temizleme işlemi bittikten sonra temiz dosyaları ftp’ye atın. DAHA SONRA
http://www.google.com/webmasters/tools/

Adresine google hesabınızla girip sitenizi ekleyin ( inceleme talebinde bulunuyoruz )
Eğer zaten ekliyse yeniden inceleme talebinde bulunmamız yeterli oluyor.
1-2 gün içerisinde ban kalkıyor.

Eğer bir sorun yaşarsanız konuyu yorumlayarak bana ulaşabilrisiniz.

Yorumlar»

1. mehmet - Ağustos 30, 2008

kardeş ne olur bana yardım et benimk olmadı ve bir şey anlayamadım kardeş allah rızası için acil yardım edersen memnun kalırım
http://www.globalevrim.com
msn:mehmet29900@hotmail.com n
kaydet kardeş konuşalım allah rızası için
tşkler kardeş bekliyorum

2. Dj'ENO - Ocak 31, 2009

ya arkadasım benım sıtem var ama oyle sıteler dııl bedava sıtelerden ,bazıları google de cıkıyo ama ben sıtelere bakmıyorum hıt felan umrumda dııl sadece su her neyse onu cozmeye calısıyorum onceden yok 1 saat felan oluyo ben anlamadım kı ya.

yardım edersen cok sevınırım;
enes-_-genc@hotmail.com
burdan bana ulasabılırsın.

3. müzik dinle - Şubat 4, 2009

yardımlarınız için tşk

4. karadayı vidanjör - Nisan 28, 2009

saol
vidanjör, kuka


Bir Cevap Yazın

