jump to navigation

Sıcak Çook Sıcak Temmuz 30, 2008

Posted by splitmerge in Her Telden.
Tags: , , , , , , ,
trackback

Havala çok sıcak olmaya başladı. Tatile Bursa’ya gittim. Pek sıcak gelmedi bana . Belki de oturduğum ev esiyordu🙂 Koğukçınardan ULUCAMİ’ye kadar yürüdüm. Arkam terden ıslandı ama hiç hissetmedim,şikayetçi olmadım sıcaktan. Bir de Adana’ya gittim. Abooooo hiç sormayın. Ne siz sorun ne ben söyleyeyim🙂 Daha otobüsten iner inmez eyvahh ! dedim yani. Çok baskın havası var Adana’nın. Çok nemli ayrıca. Adana’da yaşanmaz valla ; hele de Temmmuz’un sonu – Ağustos’un başında. Bursa’da 10 gündür terlediğim tere Adana’da 1-2 saatte sahip oluyorum😀 . Sokağa çıkınca bile terliyorsunuz. İnanın bana :] Adana ‘daki tarım işçileri aklıma geliyor valla. O sıcakta çalışıyorlar.  Allah yardım etsin …

Sizin oralarda sıcak mı peki  ?

Yorumlar»

No comments yet — be the first.

Bir Cevap Yazın

