jump to navigation

İnternet Bağımlılığı Temmuz 10, 2008

Posted by splitmerge in Her Telden.
Tags:
trackback

Yaz mevsiminin gelmesiyle sıcakta mayışmaya başladık. Yapacak bir şey olmayınca da bilgisayar başına geçmeye başladık. Bana kendimi sorarsanız şöyle anlatayım. Genellikle sabah saat 06:00 – 08:00 arası kalkarım. Bazen yüzümü bile yıkmayı unuturum. Daha kahvaltı yapmadan bilgisayarın başındayım. Kahvaltıyı 10:00 ‘da yaparım. Kahvaltıyı yaptıktan sonra iki , üç saat daha bakarım . Sonra kardeşim alır elimden. Öğleden sonra top kadeşimdedir🙂 Zaten benim kursum var. Kurstan saat 20:00 gibi geliyorum. Gelir gelmez bilgisayarın başına otururum. Tabi ki ellerimi yıkamayı unutmam😀 Artık top tekrar bendedir. Sekizden geceye kadar. Bazen erken bırakırım , bazen geç. Bigisayar ve İnternet işbirliği ile sistemden çıkmış bulumaktayız bizler. İkindi vakti kursum olmasa dışarı da çıkmayacağım. İyi ki var😀 Allah sonumuzu hayır etsin. Eskiden kitap okurdum , dışarı çok sık çıkardım. Ailemle bile görüşemiyorum. Tamamen sosyal hayatım değişti,bitti,gitti,kül oldu .Artık monoton bir hayata sahibim ne yazık ki …

İnternete ve bilgisayara bağımlı olan birçok kişi vardır ama eminim hiçbiri de memnun değildir hayatından.

Yorumlar»

No comments yet — be the first.

Bir Cevap Yazın

