jump to navigation

Masaüstündeki Küçük Detay Haziran 29, 2008

Posted by splitmerge in PC | Soru - Cevap.
Tags: ,
trackback

Soru: Windows XP kulanıyorum ve masaüstüm bir sürü klaösr ,kısayol vs ile dolu. Ama benim şikayetim masaüstümün çok kalabalık olması değil.Bir arkadaşımın masaüstüne bakarken bir detayı fark ettim, onun ikonlarının altındaki isim etiketleri benimkiler gibi çerçeve içinde değil , arkalarında kalan masaüstü resmini gösterecek biçimde saydam.Hoş bir detay ama kendi bilgisayarımda yapmaya kalkınca ayarlarını bulamadım. Nerede gizli olduğunu biliyor musunuz ?

Cevap: Bunu ayarlamak çok basit, ama maalesef göz çnünde bir yerde değil. Windows XP’nin görsel efekt ayarlarının büyük bir kısmı biraz sapa bir yerde gömülü. Önce ‘bilgisayarım’ ikonuna sağ tıklayın, açılan pencereden ‘ Properties/Özellikler’ kısmına girip, en üstteki ‘Performance/Performans’ düğmesine tıklayın.Burada bir liste bulacaksınız, aşağılara doğru (Use drop shadows …/Menü öğeleri seçildikten sonra gölgelensin) şeklindeki şıkkı bulup işaretleyin. Bundan sonra masaüstü ikonlarınızın etiketleri arka plan resmini gösterecek biçimde saydam olacaktır.

Yorumlar»

No comments yet — be the first.

Bir Cevap Yazın

