jump to navigation

2008 ÖSS Türkiye Birincisi – Kim ? Temmuz 12, 2008

Posted by splitmerge in Her Telden.
Tags: , ,
trackback

Bu yılki ÖSS Sorularını inceleyemedim doğru dürüst. Ama çoğu aday puanların düşmesini bekliyor. Zor muydu yoksa yapamadılar mı orası tartışılır . Bakalım bu yıl ki birincimiz kim olacak. 2008 ÖSS Birincisi veya 2008 ÖSS Birincileri ( :P ) bakalım kim ya da kimler olacak ? Sonuçların açıklanmasına 2 saatten az bir süre kaldı. OKS liler heyecanlıdır diye tahmin etmiştim ama değillermiş :) . ÖSS liler kesin heyecanlıdır . Hatta sınav sonuçları için sabahlayacak olanları bile biliyorum :D

Ha bir de başlığa yazmayı unuttuk ama YDS birincisi de belli olacak. Hayırlısı bakalım. Dün OKS adayları için yazdığım yazı da canınızı sıkmayın daha ÖSS var demiştim. Size ne diyeyim bilemiyorum :]]] – Canınızı sıkmayın önünüzde bir sene daha var  … ;)

Yorumlar»

1. zeynep - Temmuz 12, 2008

öss sonuçlarını bekliyorum

2. zeynep - Temmuz 12, 2008

şahsen bu öss beni ilgilendirmiyo ama umarım 35 yaş üstü kazanamaz

3. hasret - Temmuz 12, 2008

nasılsınız bende o çektim

4. sonay - Temmuz 12, 2008

ZEYNEP SANA BİŞEY SÖYLİYCEM HANGİ CÜMLENİN NEREYE VARACAĞINI BİLEMEZSİN DİKKATLİ KONUŞ SEN NE BİLİYOSUN 35 YAŞ VE ÜZEREDEKİ BİR İNSANIN BU SINAV SONUCUNDA İYİY YAPMASI SENDEN BENDEN ÖNEMLİ AYRICA BU NASIL BENCİLLİKTİR

5. mnmmn - Temmuz 12, 2008

demin trt1 de cıktı ea2 ve inglizce birincisi
inek tipli değil,amerikada okuyormuş sanırım
rockçılara benziyor kendisi :)

6. yakup - Temmuz 12, 2008

oss benim için pek te iyi geçmedi ama kısmet demekten de kendimi alamıyorum

7. caxxac - Temmuz 12, 2008

sen kimsin sonay zeynebe bsyler dıyorsunnn o kız bana verdi dgru dzgun konus

8. isimsiz - Temmuz 12, 2008

kazananları TEBRİK ederim!!! kazanamayanlar canınız sağolsun..seneye inş

9. isimsiz - Temmuz 12, 2008

dfsdcxgb

10. bahoz - Temmuz 12, 2008

sonuçlar açıklandığında hayal kırıklığına uğrayan çok kişi vardı.gerçekten çok üzüldüm.ama hayırlısı olsun…inşaallah herkes istediğini alır…..

11. nazzz28 - Temmuz 12, 2008

YA BEN ŞİMDİ NE YAPAYIM..

12. denizzzzz - Temmuz 13, 2008

bende zeynebe katılıyorum…umarım hatta30 yaş üstü kazanamaz :):):):):) bu bencillik felan değil…konuş zeynepp :)::)):):):)):)::):)

13. imdat - Temmuz 13, 2008

slm arkadaşlar yorumlarınız ii ama tartışmayın gerek yok olan olmuş artık herkese geçmiş olsun herşeyde bi hayır var

14. imdat - Temmuz 13, 2008

ha bu arada zeynebe fazla yüklenmeyin ok

15. elif - Temmuz 13, 2008

ben daha seneye girecem ama seneye türkiye 1. si olurum artık seneye görüşürüz burda

16. elif - Temmuz 13, 2008

bu sene kazanan bütün arkadaşları TEBRİK ediyorummm.

17. ömer dinç - Temmuz 13, 2008

aslında bu sene öss okadar zor değildi biraz kafa yormak lazım çalışan için yapan için öss herzaman basittir

18. sudenaz - Temmuz 13, 2008

SONAY SANA KATILIYORUM CNM

19. murat - Temmuz 13, 2008

zeynep demiş ki,
Temmuz 12, 2008 8:37 am

şahsen bu öss beni ilgilendirmiyo ama umarım 35 yaş üstü kazanamaz

demişssin ama benim babam 40 yaşında ve 250 puan yapıp barajı geçti:):):)

20. dila - Temmuz 14, 2008

tebrik etmek lazım dereceye giren arkadaşları helal olsun

21. nuran - Temmuz 14, 2008

dereceye girenler afferin size felek size bari güldü bize glüyo ama başka türlü…………………………………………..

22. halime - Temmuz 14, 2008

hepimiz için en hayırlısını diliyorum arkadaşlar Allah yardımcımz olsun yoksa ben tımarhanelik olcam.

23. halime - Temmuz 14, 2008

of ya artık öss diye birşey duymak istemiyom.nihayet bu yıl istediğim yere gircem

24. birgül küçük - Temmuz 14, 2008

zeynep ve diğerleri 33 yaşındayım ve istediğim her yeri yazacak kadar puan aldım hukuk fak.okuycam çalışan kazanır ayrıca marmara işltme mezunuyum ve çok iyi bi işim var.. itin duası kabul olsa gökten kemik yağardı çok gülüyorum size….

25. birgül küçük - Temmuz 14, 2008

beyin lazım çalışmak lazım boş işlerle uğraşmamak lazım bide iyi niyet tabi seneye artık arkadaşlar çalışın olur….

26. ali - Temmuz 14, 2008

inş 27 ++ kazanamaz 35 üstü birinin alternatifi olmali ege o yasta alternatifi yoksa boşa yasamamıs bizim yolumuzu tıkamasın ezik moruklar

27. ali - Temmuz 14, 2008

pikopata baglancam ya arkadam nenem yasında bı kadın wardı sıanwda aklıma geldı bu ne bıcım iş be

28. ali - Temmuz 14, 2008

birgül derdin ne senin 33 yasındaymıs mıs ta senini işin war bizim haylalrimiz kolaymı okumak bu devirde calışmakmış her imkan herkesde warmı boş boş konusuyosun allahtan bahsediyosun ya yerini aldıgın kısının vebalı boynuna olmaz zaten keyıften hukuk oku allahım ya

29. akrep - Temmuz 15, 2008

benim için çok basitti ben yaklaşık 368 puan belkiyom

30. WWWWWW - Temmuz 15, 2008

hapinize katılıyorum inşallah 35 yaş üzeri kazanamaz üüniversitelerin puanı düşer inşallah AMİN

31. EBRU - Temmuz 16, 2008

zeynep saymalamayı bırak istersen herkes emeginin karsılıını alsn35 40 ne farkeder senden benden ii calışmıslarsa ne mutlu onlara okumann yası yoktur ama senden hic bşy olmaz önce insan ol tatlm güzelim..hacettepe tıptayım garanti herkes insllh istegine ulasır.bu arada puanlar zaten düşücek bebegim emin ol.birgül kücük ablacım destekcinim yas19 calısın kazanın

32. serap - Temmuz 17, 2008

20 yasındayım ve bidaha grmeye tahammülüm yok 35 40 yaşlarındaki insanlar da okumak istiyosalar okusun lar ama ben simdiden demeye başladım gene olmassa nezaman okul bitcekte işe baslıyacam ölme eşeğim ölme

33. EBRU - Temmuz 18, 2008

ne diyosun zeynep sakın bırakma öss nin pesini benm kuzenler 25inde kazandılar sakın daha cok gencsin emin ol zaman kaybı falanda diil ii bi yer olduktan sonra takma zaten.sakın kopma össden

34. mehmet - Temmuz 18, 2008

ea 285 aldım 1 yere girermiyim

35. ebru - Temmuz 20, 2008

birnci bölümden mi aldın acaba bi belirtsen.büyük ihtimal ikinci bölümden aldıysan istanbul dışı girersin bi yere ALLAH gönlüne göre wersin

36. MEHMET - Ağustos 15, 2008

EA 2 ALMISTIM SİVAS K.YÖNETİMİNİ(2) KAZANDIM HERKES GÖNLÜNE GÖRE KAZANMISTIR İNŞ

37. merve - Ağustos 21, 2008

öss beni acıtıyor korkmaktan bahsetmiyorum sadece kendimi basit hissediyorum sınava çalısmayınca

38. merve - Ağustos 21, 2008

bana yardımcıolun

39. elif - Eylül 3, 2008

allahım ya allahın işine bak ben 2. çıktım offf allahımn

40. kadir EİNSTEİN - Eylül 8, 2008

slm ben bu sene öss ye gireceğim şimdi türkiye olimpiyatlarına hazırlanıyorum hiç olimpiyata katılan var mı aranızda eğer varsa ya da çok zeki olan kişileri bekliyorum rd2_rd2@windowslive.com öss de ki rakiplerimde eklesin onlarla yakından tanışalım bakalım beni geçecek var mı?

41. qzd_tgb - Kasım 12, 2008

öss bana cok basit ve bos bişeymiş gibi gelio.resmen 3 saatte hayatımız sekilleniyor.öss ye inat yaşasın hayatttt …..

42. ................... - Şubat 15, 2009

sıkma canını okşa patlıcanını


Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

